بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

وای:)

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ب.ظ

سلام عزیزم

عزیزم سلام

:)

آخرین پستی که تو این وبلاگ گذاشتم، 19 فروردین 95 بود.

الان 17 بهمن 97 هست.

ععععع :)

چقد بزرگتر شدم.

اون موقع یه دختر دبیرستانی بودم که عاشق نوشتن بودم. هی تند و تند آدرس عوض میکردم. چند ماهی توی خونه ی جدید می نوشتم و دوباره نقل مکان می کردم به یه خونه ی جدیدتر! :)

و فکر کنم چقد همه حرصشون می گرفت چون مجبور بودن هر چندماه یک بار بیان و ازم آدرس جدید بخوان :))

الان ترم دوی دانشگاهم. رشته ای که دوست داشتم قبول شدم. دانشگاهی که دوست داشتم.... خدا رو شکر :)

کسی هست از آشناها؟ کسی منو یادش هست؟ اصن دیگه کسی  منو میشناسه؟!

یه اعلام حضوری بکنین ببینم از بچه های قدیم کسی هست اصن؟! ببینم شماها چقدر بزرگ شدین:)

و حقیقتاً.....

دلم تنگ شده بود برای وبلاگ نویسی:)))

حاضری بزنین ببینمتون :)

 

+هر کی آدرس بلاگفای منو بگه، جایزه داره :))



 

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی