بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

درباره حریم خصوصی WhatsApp

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ


اگر فرزند شما پیام های نامناسبی دریافت می کند ، در تنظیمات به او نشان دهید چگونه می تواند افرادی را که نمی شناسند با آنها مسدود کند.

آنچه شما باید بدانید


می توانید چت های خصوصی یا گروهی داشته باشید
WhatsApp به شما امکان می دهد چت های خصوصی یا گپ های گروهی با حداکثر 256 نفر داشته باشید. در چت های گروهی ، در صورت داشتن حقوق سرپرست ، می توان از شما دعوت کرد تا توسط شما یا دیگران در گروه ملحق شوند. این بدان معنی است که فرزند شما می تواند با افرادی که نمی شناسند به یک گپ گروهی اضافه شود.
افزودن افرادی که نمی شناسید از گپ های گروهی آسان است (یا اینکه آنها شما را اضافه کنند). نکته جالب در مورد گپ های گروهی این است که همه افراد در چت می توانند شماره تلفن فرزند شما را ببینند. حتی افرادی که آنها را نمی شناسند یا به مخاطبین اضافه کرده اند ، به این معنی که هر کسی می تواند جداگانه با فرزند شما تماس بگیرد. اگر این اتفاق افتاد ، مهم است که شماره را مسدود کنید.
نکات ما را در مورد چگونگی گزارش ، مسدود کردن و خصوصی نگه داشتن گپ ها تا آنجا که ممکن است بررسی کنید.
می توانید در WhatsApp چت ویدیویی کنید


می توانید با حداکثر هشت نفر در WhatsApp گپ ویدیویی داشته باشید. افراد در تماس های ویدیویی را می توان توسط شما یا دیگران در گروه اضافه کرد ، به این معنی که فرزند شما ممکن است در تماس ویدیویی گروهی با افرادی باشد که آنها را نمی شناسد
وقتی از شما دعوت می شود به یک تماس ویدیویی گروهی بپیوندید ، صفحه شما افرادی را که در حال مکالمه هستند نشان می دهد. به فرزندتان یادآوری کنید در صورت دیدن افراد یا شماره هایی که تشخیص نمی دهند به او پاسخ ندهد. در صورت مشاهده هر چیز ناراحت کننده یا نامناسب به آنها یادآوری می شود می توانند از چت خارج شده و به یک بزرگسال بگویند.
ما در مورد گپ ویدیویی ، به اشتراک گذاری ویدیو و پخش جریانی مستقیم ، مشاوره بیشتری دریافت کرده ایم.
شما می توانید اطلاعات شخصی را در WhatsApp - از جمله مکان زندگی خود - به اشتراک بگذارید
می توانید پیام های نوشتاری ، عکس ها ، فیلم ها ، پیام های صوتی ، اسناد ، موقعیت مکانی و مخاطبین تلفنی خود را در WhatsApp به اشتراک بگذارید. «مکان مستقیم» به شما امکان می دهد مکان متحرک فعلی خود را برای مدت زمان 15 دقیقه تا 8 ساعت به اشتراک بگذارید. WhatsApp همچنین به شما امکان می دهد پیام های مکالمه خود را ارسال کنید ، این بدان معنی است که چیزی که ارسال می کنید می تواند برای افراد دیگر ارسال شود.
با رعایت نکات مهم ما اطمینان حاصل کنید که با فرزند خود در مورد موارد مناسب برای به اشتراک گذاشتن در اینترنت و موارد دیگر صحبت کنید

به آنها نشان دهید چگونه سایر کاربران را مسدود کنند
فرزند شما ممکن است از سایر کاربران در WhatsApp موارد ناراحت کننده یا منفی دریافت کند. اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است آنها بخواهند آنها را گزارش یا مسدود کنند.
WhatsApp همچنین در مورد چگونگی مسدود کردن سایر کاربران و همچنین اطلاعات کلی در مورد ایمن ماندن راهنمایی دارد.
وقت بگذارید و این مسئله را با کودک خود بررسی کنید ، در مورد اینکه چه موقع و چرا ممکن است بخواهید شخصی را مسدود کنید بحث کنید.
و یادتان باشد که به فرزندتان اطلاع دهید که همیشه می تواند در مورد هر چیزی که به صورت آنلاین می بیند با شما صحبت کند.

نشستن با کودک و بررسی برنامه یا بازی مورد علاقه وی راهی عالی برای شما است که می توانید درباره کارهایی که دوست دارند به صورت آنلاین انجام دهند بیشتر بیاموزید.
می توانید از آنها بپرسید که چرا دوست دارند از برنامه ای استفاده کنند یا بازی های خاصی را انجام دهند ، همچنین با چه کسی صحبت می کنند و چه مواردی را به اشتراک می گذارند.
همچنین می توانید بررسی های Net Aware ما را برای راهنمایی در مورد نحوه ایمن نگه داشتن کودکان در برنامه ها ، سایت ها و بازی های معروف بخوانید..

تنظیمات گپ گروهی را تغییر دهید
چت های گروهی WhatsApp به معنای اضافه شدن فرزند شما به مکالمه با افرادی است که آنها را نمی شناسند ، که می تواند احتمال مواجه شدن با پیام های ناراحت کننده یا منفی را افزایش دهد. (اما به یاد داشته باشید ، آنها هنوز هم می توانند این را از افرادی که می شناسند ببینند!)
تنظیمات پیش فرض WhatsApp به این معنی است که هر کسی ، از جمله افراد خارج از مخاطبین تلفنی فرزند شما ، می تواند آنها را بدون تأیید به چت های گروهی اضافه کند. برای جلوگیری از این امر ، توصیه می کنیم تنظیمات گپ گروهی را از "همه" به "مخاطبین من به جز" تغییر داده و از نماد علامت گذاری برای انتخاب همه مخاطبین استفاده کنید.
گزینه "مخاطبین من به جز" به این معنی است که فقط مخاطبین تلفنی فرزند شما ، به جز مواردی که شما آنها را مستثنی می کنید ، می توانند فرزند شما را به گروه ها اضافه کنند. اما با انتخاب همه مخاطبین ، این بدان معناست که هیچ کس نباید قادر باشد فرزند شما را بدون ارسال اولین دعوت نامه به یک گپ گروهی اضافه کند ، که لازم است قبل از افزودن به چت گروهی آن را بپذیرد.

افرادی که می توانند اطلاعات شخصی را مشاهده کنند تغییر دهید
در تنظیمات ، تحت حریم خصوصی ، می توانید افرادی را که می توانند اطلاعات شخصی شما ، از جمله عکس نمایه شما را ببینند ، تغییر دهید.
ما توصیه می کنیم این ویژگی ها را با فرزندتان جستجو کنید و تنظیمات را تغییر دهید تا فقط مخاطبین فرزند شما یا هیچ کس نتواند اطلاعات شخصی او را ببیند.
مطمئن شوید که عکس نمایه و به روزرسانی وضعیت آنها فقط برای مخاطبین یا کسی قابل مشاهده نیست. این به شما کمک می کند تا هویت آنها از افرادی که ممکن است آنها را نمی شناسند محرمانه بماند.
ما همچنین توصیه می کنیم افرادی را که می توانند اطلاعات "درباره" را ببینند (کمی شبیه به وضعیت) به مخاطبین یا هیچ کس تغییر دهید. و به فرزند خود یادآوری کنید که جزئیات مکان خود را در اینجا به اشتراک نگذارد. اگر لازم است به دوستان یا خانواده خود اطلاع دهند که کجا هستند ، می توانند به طور جداگانه به آنها پیام دهند.

با فرزند خود در مورد آنچه که به اشتراک می گذارد صحبت کنید
به کودک خود کمک کنید تا درباره آنچه که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد و چه کسی آن را می بیند ، فکر کند. آن را با آنچه آنها بخواهند به صورت آفلاین به اشتراک بگذارند مقایسه کنید.
شاید بخواهید با پرسیدن این سوال شروع کنید:
چه نوع چیزهایی را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید؟
آیا باید همه چیز را با هم تقسیم کنیم؟
چه چیزی نباید به اشتراک بگذاریم؟
از مثالهایی استفاده کنید که درک آنها برای آنها آسان باشد: "شما شماره خود را به کسی که در خیابان نمی شناسید نمی دهید. آیا کسی آنلاین است که شما نمی دانید فرقی دارد؟ "
به پاسخ های آنها گوش دهید. و مثبت و دلگرم باشید.
به آنها یادآوری کنید که نباید موارد خصوصی را به اشتراک بگذارند ، مانند:
اطلاعات شخصی ، مانند نام ، ایمیل ، شماره تلفن ، مکان و نام مدرسه
اطلاعات شخصی دیگران
پیوندها برای پیوستن به گپ های گروهی خصوصی
عکس از خودشان
عکس هایی از بدن آنها ، مانند عکس یا فیلم جنسی.

اکنون که میدانیم واتساپ چیست و چگونه کار می کند می خواهیم راجب ربات واتساپ صحبت کنیم . ربات واتساپ رباتی است که می تواند به جای شما و با چندین خط برای شما پیام های خصوصی و گروهی ارسال نماید. ما به شما ربات ارسال پیام انبوه کاربر مجازی را پیشنهاد می کنیم و همچنین پیشنهاد می کنیم تا نسخه ازمایشی ان را نیز تست نمایید.

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-در-واتس-اپ

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی