بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

نکته بعدی 1 دنبال کنندگان اینستاگرام را اخذ فرمایید: تعدادی IGTV ساخت نمائید IGTV قرار وجود ندارد برای سال 2020 به جایی نرود - در واقعیت ، ما انتظار داریم برند های بیشتری را مشاهده کنیم که از روی برگه پریدن میگردند و با فیلم های اینستاگرام ایده پرداز می گردند. جان یوشایی ، مدیریت بازاریابی تولید ها IGTV ، اظهار کرد اینستاگرام در اکنون ایجاد یک مقصد تماماً بی واسطه در برنامه اینستاگرام میباشد تا اشخاص بتوانند به مرور و مرور آن‌ها بپردازند.

 

جان میگوید: \"ما چشم ایم که اشخاص متعددی به‌این مقصد میروند و محتوای جدیدی پیدا می‌کنند.\" برای بینندگان ، این بدان مضمون‌ میباشد که آن‌ها می‌توانند به صورت عمدی در هنگام مشاهده و تماشای یک فیلم ویدیویی را تعیین نمایند تا حقیقتاً سرگرم شوند و دقت نمایند - دسته دیگری از قبیل طرز جستجوی Netflix برای یافتن برنامه عالی. بدین ترتیب پیش گویی اصلی ما برای IGTV در سال 2020 این میباشد که برند ها استارت به به کارگیری از آن تحت عنوان بستری برای محتوای سریال می نمایند ، و بینندگان به محض تهیه و تنظیمهر بخش نو ، پیرو کننده تبدیل میشوند. برای به کارگیری از این فرآیند ، جان سفارش می‌کند \"مضمون و سبک قابل تکراری را داشته باشید که مخاطبان شما در هر بخش می‌توانند انتظار داشته باشند.\"

این شرکت ویدیویی دارنده بخشهای هفتگی در یک مسئله واحد میباشد (روش یافتن مطلوب سینه بند ورزشی مطلوب) و از نگاه گروه و قالب یک دست میباشد. بعلاوه ، با استعمال از برچسب Countdown در Instagram Stories برای تبلیغ هر بخش نو ، این اعدام چیزی کوتاه از \"نبوغ IGTV\" نبود ، می‌گوید Mel Brittner ، استراتژیست رسانه های اجتماعی سپس. بدین ترتیب در صورتیکه به تامل فعال‌سازی او‌لین محرمانه IGTV خویش در سال 2020 می باشید ، اینک عصر استارت طرح ریزی استراتژیک میباشد تا بتوانید مورد ها تحت را پرورش دهید. در لحاظ بگیرید مخاطبان شما چه چیزی را میخواهند از نمایه خویش بیاموزند یا این که داده ها بیشتری کسب نمایند ، و اینکه چه‌طور میتوانید از روش محتوای ویدیویی بهتر به آن‌ها سرویس نمایید.

و از میزان دارایی خویش نگران نباشید - مل توضیح میدهد که بعضا از شایسته ترین سریال های ویدئویی در آنجا با میزان دارایی نادر فیلمبرداری گردیده اند ، البته به لطف برنامه هایی مانند LumaFusion و InShot ، مردم را با بازنویسی هوشمندانه سرگرم فرمائید! آیا می‌خواهید در رابطه تولید استراتژی بدون نقص IGTV برای سال 2020 داده ها بیشتری کسب نمائید؟ وقتی که ما در LaterCon با وی گپ زدیم ، تمام نکات مرتبط با خویش را از جان یوشایی ، مدیریت بازاریابی تولیدات IGTV اخذ فرمائید!

نکته شماره 2 دنبال کنندگان اینستاگرام را اخذ نمایید: با Micro-Infecters عمل نمایید در‌حالتی که در‌پی دستیابی به مخاطبان تازه می باشید ، مشارکتهای تأثیرگذار در اینستاگرام به شایسته ترین وجه شایسته ترین سیستم دلیل برای مارکها می‌باشند. با معدل 3.21٪ واحد سنجش تضارب در مقایسه با 1.5٪ به صورت کلی شبکه‌های‌عمومی ، داشتن یک استراتژی تبلیغاتی تأثیرگذار کار کشته یک بودجه حقیقی وواقعی برای برندهایی میباشد که درپی پرورش در اینستاگرام میباشند. البته این صرفا تأثیر گذاران نیستند - برند ها به سمت تولید شرکت کردن های به یادماندنی با تأثیرگذار خرد آغاز به عوض شده اند. به دلیل آنکه ، وقتی که به صدق صورت بپذیرد ، بازاریابی میکرو تاثیری عمل می‌کند!

بعداً با پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار Fohr برای کسب داده ها اضافه در خصوص پروسه بازاریابی تأثیرگذار و اینکه چه‌گونه مارکها میتوانند در آینده بهتر با تأثیرگذار همیاری نمایند ، همیاری کردند. و پس از تجزیه و محاسبه پست های تأثیرگذار ، فهر اخذ که ریزنمونه ها دارنده بالاترین واحد سنجش زد خورد (معدل 7٪) در پستهای طعام خویش می باشند!

در واقعیت ، تأثیرگذارانی با رهروان 0-25K فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن ژانر ، مخاطب انگیزه یا این که موضوعاتشان ترازو جذابیت بالاتری داشتند. البته این برای رویش اینستاگرام برند تجاری شما به چه مفهوم میباشد؟ با یک همیاری طولانی بازه زمانی ، یک برند میتواند با مخاطبان تأثیرگذار ، محکمیت بیشتری برقرار نماید. با همیاری های منظم ، مخاطبان به زودی مانند خودبا‌وری مارک تجاری ، اعتماد به مارک شمارا جلب میکنند. براین اساس مهم میباشد که خیر صرفا یک تأثیرگذار مطلوب برای همیاری با آن‌ها پیدا نمایید بلکه همینطور میتوانید یک پروژه همیاری بسازید که با مخاطبان آنان طنین انداز شود در صورتی‌که میخواهید دنبال کننده های بیشتری از تلاشهای بازاریابی تأثیرگذار خویش باشید. بازبینی نمائید که به چه شکل میکروفننسف مد دانیل بخش ازlittlefashbird به صورت تروتمیز با اسم تجاری جامه Warehouse همیاری می نماید.

شرکت کردن دیرینه او با مارک به معنای این میباشد که دوست داران او از دیدن و سرگرم شدن با پست های شرکت کردن او استقبال بیشتری می نمایند. بعلاوه ، با ترکیبی از کد تخفیف و اقتدار تصاحب کردن منظم برای مخاطبان ، به زودی رهروان او نیز رهروان انبار میگردند. آیا می‌خواهید در زمینه ی بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام در سال 2020 داده ها بیشتری کسب نمائید؟ ما یک گزارش صنعت بسته بندی گردیده داریم که به شما امداد می نماید تا برنامه های سال خویش را طرح ریزی فرمائید! اینک آن را به بدون پول اخذ نمایید!

نکته شماره 3 دنبال کنندگان اینستاگرام را اخذ نمائید: زیرنویسهای اضافه را در پست های خویش بنویسید در شرایطی‌که درپی تعقیب کردن تعداد بیشتری دنبال کننده در اینستاگرام می باشید ، وقت آن میباشد که مخاطبان خویش را وارد نمایید. اینستاگرام سابقاً به تصاویر مربوط میشد - یک زیباییشناختی دارای انسجام ، با کیفیت خوب و تصاویر بر روی اسم تجاری یک ضرورت بود. ولی اصلی ترین فرآیند برای سال 2020 ، اصالت میباشد ، با زیرنویس هایی با فرم طولانی که به مخاطبان شما قابلیت می‌دهد در رابطه شما ، برند و رسالت خویش داده ها بیشتری کسب نمایند.

در واقعیت ، طبق پژوهش ها تأثیر گذار بوسیله Fohr ، ارتفاع میانگین شرح از 2016 تا به امروز بیشتراز دو برابر شده‌است. و در سال 2020 ، فیدهای ما با ارتفاع میانگین 405 نویسه لبریز خواهد شد - که معدل آن 65-70 کلمه و واژه میباشد!

Influencers او‌لین اشخاصی بودند که بدین پروسه صعود کردند - Jenna Kutcher ، Elise Darma، Quigley Goode و Sarah Nicole Landry ازthebirdspapaya که همگی زیرنویس های طولانی را در پست های خویش به اشتراک میگذارند تا نگرش بیشتری نسبت به دنیای خویش داشته باشند یا این که علم خویش را به اشتراک بگذارند.

ولی برند های تجاری فعلا نیز استارت به به کارگیری از این پروسه میکنند - به ویژه وقتی که کلام از ارتقاء دوراندیشی درباره ی دلایلی میباشد که آن ها در لحاظ دارا‌هستند. مثلا Finisterre ، برند جامه استوار و برندهای گشت و گذار در فضای گشوده. مأموریت اصلی آن‌ها امداد به مردم در اکتشاف ، مراقبت از اقیانوس و تولید جامه مطلوب و سازگار با فضا زیست میباشد.

زمانی که میتوانید از روش پست های اینستاگرام خویش داده ها بیشتری را با جامعه خویش به اشتراک بگذارید ، می‌توانید ارتباط قدرتمند تری با مخاطبان خویش ساخت نمائید (اعم از نو و جانور) این سبب ساز میشود مخاطب شما مشغول شود ، و در پشت صحنه تجارت ما قرار بگیرد ، به این ترتیب شما میتوانید رهروان نو کسب فرمایید و مخاطبی را که از قبلی دارید بهتر نگهداری فرمائید.

Instagram New icons by Arthur Gareginyan

  • پاییزک :)

نظرات (۱)

به طوری که در جمعه سیاه سال ۲۰۱۶ آمریکا، فروش محصولات در حدود ۴٫۳ میلیارد دلار، در سال ۲۰۱۷ فروش محصولات در حدود ۵ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۸ فروش محصولات در حدود ۵٫۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است که پیش‌بینی می‌شود، با وجود قرنطینه همگانی در دنیا، این آمار تغییر کند و فروش اینترنتی امسال، رکورد فروش آنلاین هر سال و حتی فروش حضوری را بزند!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی