بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

به خدا اگه انصافانه باشه ! معلومه که نیست ...

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ق.ظ

او .

 

میدانی قشنگ ؟

نه . نمیدانی .

همین .

فقط آمدم بگویم که نمیدانی .

 

نمیدانی طعم بغض را .

نمیدانی حس درد را .

نمیدانی خستگی روح را .

نمیدانی خنده ی تلخ را .

نمیدانی گونه ی تر را .

نمیدانی تنهایی مفرط را .

 

نه عزیز .

تو نمیدانی .

نمیدانی جسم سرد را .

نمیدانی چشم بسته را .

نمیدانی قلب ساکت را .

 

نه .

تو نمیدانی .

نمیدانی سکوت شباهنگام ِ گورستان را ...

 

+تماشا نکن حال من خوب نیست .

 

+دارم مثل بارون زمین میخورم .

 

+خوب شد زرافه نشدیم .

وگرنه قورت دادن بغض هایمان ،

عمری طووووول می کشید ...

 

+اینکه من قبل ِ خواب ،

فکر کنم تو هم قبل خواب به من فکر میکنی ،

رویایی کودکانه است .

رویایی با چشمان باز ...

 

+ببین خستگی ِمن رو گردن خودم ننداز .

من اگه دست ِ خودم بود ،

اولای بآهآری که خسته نبودم که .

البته که هوای بآهآر خستگی رو میندازه به جون ِ آدم !

آره . تقصیر ِ بآهآره .

(:

 

+آقا ما خسته ایم .

شما که گردنت بلنده ،

میتونی بگی بآهآر کدوم وره ؟...

این ورا که نیست ...

 

 

+میشه دعا کنین نَمُرده باشه ...؟

 

 

 

+انصافانه ـس ؟



 

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی