بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

Rpaچیست ؟ - چگونه کار می کند ، ابزارها و برنامه های rpa

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ

با پیشرفت جهانی به سمت استفاده از انواع فناوری ها ، اتوماسیون نیز راه های خود را برای آسانتر کردن کار ما بهبود بخشیده است. گرچه کلمه اتوماسیون در دهه 50 میلادی ابداع شده بود ، اما تعداد کمی از افراد واقعاً معنی آن را فهمیدند. بنابراین ، در این وبلاگ در مورد "چیست؟" ، من بحث خواهم کرد که اتوماسیون فرآیند روباتی و عوامل مختلف آن دقیقاً چیست.

rpa چیست؟

گفته می شود که فرایند اتوماسیون عملیات تجاری با کمک روبات ها برای کاهش مداخلات انسانی ، اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) است.

اگر من مجبور هستم هر یک از این اصطلاحات را یکی یکی توضیح دهم ، پس

روباتیک موجوداتی هستند که اقدامات انسانی را تقلید می کنند و ربات نامیده می شوند.

یک فرایند دنباله ای از مراحل است که منجر به فعالیت معنی دار می شود. به عنوان مثال ، فرایند تهیه چای یا ظرف مورد علاقه شما و غیره.

اتوماسیون فرآیندی است که توسط یک ربات و بدون مداخله انسانی انجام می شود.

بنابراین ، هنگامی که همه این اصطلاحات را با هم جمع بندی می کنیم ، پس از تقلید از اقدامات انسان برای انجام توالی مراحل ، منجر به فعالیت معنادار ، بدون هر گونه مداخله انسانی ، به عنوان اتوماسیون فرآیند رباتیک نیز شناخته می شود.

اگر می خواهید در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بنابراین پیشنهاد می کنم این ویدئوی جالب را در قسمت "چیست؟

اکنون که شما rpa چیست ، بگذارید به شما بگویم که دقیقاً چگونه کار می کند؟

چگونه کار می کند؟

این سؤال همیشه به وجود آمده است که آیا rpa  از روبات های بدنی استفاده می کند یا اینکه روبات های واقعی برای اتوماتیک سازی وظایف وجود دارند یا خیر.

خوب ، بگذارید به شما بگویم که rpa جایگزین انسان ها با روبات های واقعی نمی شود. اما ، نرم افزارهای موجود در بازار وجود دارد که به شما امکان می دهد جریانهای کاری اتوماسیون را برای اتوماسیون عملیات تجاری خود پیکربندی کنید. به گفته کارشناسان ما ، به دلیل کمبود مهارت تعیین شده در بازار ، تقاضای آموزش صدور گواهینامه rpa 150 درصد افزایش می یابد.

گرچه ذکر کردم که حزب کپی رایت از طریق نرم افزاری اجرا می شود که چیزی جز ابزارهای تبلیغاتی / فروشندگان نیست ، اما بگذارید قبل از شروع بحث در مورد ابزارها ، چند راهنمایی در مورد چگونگی شروع کار با rpa را برای شما تعریف کنم.

چگونه می توان با rpa شروع کرد؟

برای شروع کار ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: در مورد تاریخچه پشت پرده حزب جمهوری اسلامی دانش گسترده کسب کنید. یعنی همه راجع به اتوماسیون سنتی بیاموزید.

مرحله 2: در مورد حزب و کاربردهای مختلف حزب جمهوری اسلامی اطلاعات کسب کنید.

مرحله 3: فرآیندی را که می خواهید خودکار سازی کنید ، انتخاب کنید و در مورد وابستگی های فرآیند نیز مرور کنید. این روشی است برای اطمینان از اینکه شغل شما در حالی که مشغول اتوماسیون کار هستید ضرر نکنید.

مرحله چهارم: تجربه گسترده ای در زمینه ابزارهای rpa  مانند UiPath ، Blue Prism و اتوماسیون در هر نقطه کسب کنید.

اکنون ، بگذارید ابزارهای برتر در بازار rpa را برای شما تعریف کنم ، که به شما در خودکارسازی وظایف کمک می کند.

ابزارهای rpa

rpa ابزار / فروشندگان نرم افزاری هستند که از طریق آن می توانید کارهای مربوط به اتوماتیک سازی را پیکربندی کنید. در بازار امروز ، نمایندگان تولیدکنندههای PDK از قبیل منشور آبی ، اتوماسیون هرجایی ، UiPath ، WorkFusion ، Pega Systems و موارد دیگر وجود دارند. اما رهبران بازار سه گانه هستند (UiPath ، Blue Prism & Automation Anywhere). برای آگاهی از رتبه بندی کنونی ابزارهای مختلف rpa ، به تحقیق زیر پیش بینی در مورد رجوع کنید.

مقایسه ابزارهای برتر

همانطور که پیش از این اشاره کردم که رهبران در بازار جمهوری اسلامی UiPath ، Blue Prism و Automation Anywhere هستند. این ابزارها برای اهداف مختلف پرکاربردترین ابزار در صنعت هستند. این ابزارها مزایا و اشکالات خاص خود را دارند.

بگذارید ابتدا روند بازار این ابزارها را ببینیم.

برنامه های کاربردی از rpa

شرکت های چند ملیتی مانند Deloitte ، Accenture ، Capgemini و بسیاری دیگر ، از اتوماسیون فرآیند Robotic در کارهای روزانه خود استفاده می کنند. این شرکت ها با بهره گیری از صدای تولیدی ، از خروجی های دقیق ، مطمئن ، سازگار با نرخ بهره وری بالا بهره می برند. بنابراین ، اکنون اجازه دهید برنامه های برتر حزب را برای شما تعریف کنم تا بخش های مختلفی را که می توان از آنها استفاده کرد ، بدانید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، rpa بسیار بیشتر از آزمایش ارائه می دهد. با استفاده از خدمات حسابداری ، خدمات مالی و صنایع منابع انسانی فشار بر انسان کاهش می یابد و می تواند استعدادهای خود را به روشی بهتر مهار کند. بنابراین ، rpa  یک فناوری است که کار شما را به روشی مطمئن و آسان انجام می دهد.

Political bots are driving the conversations across social media ...

بنابراین ، مردمی ، با این کار ، ما به این مقاله "آنچه در rpa" است پایان می دهیم. اگر می خواهید خودتان را در rpa گواهینامه دهید و یک توسعه دهنده rpa شوید ، سپس Edureka آموزش اتوماسیون فرایند رباتیک را با استفاده از UiPath ارائه می دهد. می توانید در اینجا ثبت نام کنید و با کلاس های Led Live Instructor Led شروع کنید.

برترین برند ربات ساز ایرانی کاربر مجازی می باشد که علاوه بر این نرم افزار ربات هایی هم برای تبلیغات اینترنتی ساخه است که می توانید در وبسایت www.v-user.com/fa ان ها را مشاهده فرمایید. این نرم افزار امکان اتوماسیون کردن تمام برنامه ها و صفحات وب را داردو بر روی کامپیوتر اجرا می شود.همچنین این نرم افزار و ربات ها نسخه ازمایشی هم دارند که می توانید از لینک بالا ان ها را دریافت نمایید.

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی