بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

ر بات های برتر اینستاگرام

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ق.ظ

این قادر است یک معضل حقیقی برای به چنگ آوردن پای شما در اینستاگرام باشد. طی یکسری سال پیشین ، این یک پلتفرم بسیار رقابتی برای بازاریابان ، برند ها و تأثیر گذار شد. حتی در شرایطی که محتوای شگفت انگیز ارسال نمایید ، هنوز انتظار می رود ساعتهای بی شماری را در تعامل با یوزرها صرف فرمائید تا متوجه گردید. به همین استدلال ربات های اینستاگرام بسیار رایج گردیده اند. نسبتاًً همگی از آن ها برای صرفه جویی در وقت و تقویت همت خویش استعمال مینمایند. سعی برای رفتن سوای هیچ کس تنها شمارا به زیان بزرگی قرار میدهد. این عمل بی آلایش ای وجود ندارد که گزینش درست را انجام دهد. رباتها از دید ارزش ، کیفیت و خصوصیت های متفاوت میتوانند بسیار مختلف باشند. در‌این مرحله تعداد متعددی هم برای اکانت کردن موجود است ، و گه گاه غیر وابسته کردن آنان طاقت فرسا میباشد. برای کمک به کمک شما در کاهش این تمامی موردها ، در اینجا لیست 17 هکتار برتر اینستاگرامی جای‌دارد که دنبال کنندگان بیشتری را برای شما به یار خواهد داشت. 1. YoViral YoViral ابزاری کار کشته میباشد که میتواند یک‌سری دقیقه پسند و بازدید را به اکانت اینستاگرام شما منتقل نماید. این فرمان سبب ساز می‌گردد تا با یوزرها حقیقی که نمایه ذوق شما با محتوای شما منطبق دارااست ، تعداد متعددی از تعامل ساخت نمایند. این یاری به برند ها و تأثیرگذاران پررنگ بخش اعظمی در یافتن مخاطب فعال و پذیرای مطلوب برای آن ها امداد نموده است.

در صورتی‌که عارضه غنی برای شما مهار کننده مهمی میباشد ، پس YoViral می بایست نفس هوای جدید بگذارد. برای تهیه و تنظیم شما با اشتراکی نامحدود ماهانه ، فقط چیزی که از آن ها درخواست می‌کنید اسم کاربری اینستاگرام شماست. آنان به گذرواژه یا این که دسترسی به اکانت شما نیازی ندارند. درعوض ، آن ها هر دوره که پستی نو بار گذاری می‌شود ، به صورت خود کار تشخیص می‌دهند و بلافاصلهً صدها لایک و بازدید را برای یکسری ثانیه برای شما ارسال می‌نمایند.

2. کاربر مجازی

در‌صورتی‌که تا به امروز از کاربر مجازی نشنیده اید ، دیگر گم گردیده اید. آن‌ها آوازه داشتن سلاح پنهان بخش اعظمی از هنرمندان ، تأثیر گذاران و شغل ها مو جود در اینستاگرام را بدست آورده اند. ممکن میباشد چه چیزی آن‌ها را بسیار ویژه جلوه دهد؟ بدین استدلال میباشد که نظرها ، لایک ها و مورد ها تحت از اشخاص حقیقی وواقعی ناشی میشود. این تعامل حقیقی وواقعی میباشد که تعداد یه خرده از دیگرافراد میتوانند ارائه دهند. فعال‌ساز‌ی در کاربر مجازی یک رخداد جذاب میباشد. بعد از تعیین بسته و اسم کاربری و داده ها پرداخت به آنان ، می‌توانید انتظار داشته باشید که پیشنهاد شما طی یک ساعت صورت بپذیرد. حتی میتوانید در رخ رغبت ، خصوصیات دیگری را به پیشنهاد خویش وارد فرمائید ، مانند تقسیم تعاملات فی مابین پست ها یا این که پخش آن‌ها به ندرت به جای تمامی به صورت همزمان. حتی می‌توانید تعامل های مکرر (لایک یا این که بازدید) را برای کلیه آخری ارسال های خویش گزینش نمائید.

10 Foolproof Ways to Get More Instagram Followers

می توانید از اینجا ربات کاربر مجازی را دانلود نمایید

3. اجتماعی راهبر زمانی می قدرت قابلیت و امکان اطمینان را داشت ، صدرنشینی SocialCaptain سخت میباشد. طی دو دقیقه از نام نویسی و تهیه و تنظیم پیکربندی خویش ، استارت به فعالیت با موردها دلخواه ، مورد ها ذیل ، بازشدگان و ایده ها برای شما خواهد کرد. پیکربندی سوای دردسر و مورد های فیلترشکن مفید مخاطبان ، آن را به یک آیتم عشق و علاقه فوری در میان یوزرها ربات تبدیل نموده است.

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی