بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

رفیق .

 

[عمر دیوانه دیری نپاید ...] (:

 

 

اهم .

همیشه مشکل داشتم توی معرفی کتاب و فیلم و اینها . :/

معرفیم فقط در حدی بود که مثلا بگم فلان کتاب خیلی قشنگه حتماً بخونین . :/

بعد تازه ، انقد خلاصه ـشو بد تعریف میکنم ، طرف سییییر میشه از هر چی کتابه :|

یا مثلا میگم فلان فیلم خیلی خوبه و شروع میکنم به تعریفش ، بعد انقد بد تعریف می کنم ، طرف میره فیلم رو می بینه ، کلاً دو تا داستان متفاوت تو ذهنش ایجاد میشه :| یکی از گفته ی من یکی از خود فیلم :|

بعد مورد داشتیم کلی هم فحش خوردم تو این موارد :|

 

ولی خب .

الان میخوام بگم که فیلم بادیگارد رو حتمـــــــــــــــاً (!!!) ببینین .

یکی از دلیلایی که که میتونم بیارم ، برای اینکه هر کسی حتما باید این فیلم رو یه بار تو عمرش ببینه ، فقط و فقط یک بار ، اینه که پرویز پرستویی توش بازی می کنه .

از بچگیم هم عاشق پرویز پرستویی بودم .

مَرده ! واقعا مَرده . جذبه داره . ابهت داره . مردونگی داره . مهربونه . سنگین و با شخصیته . آقاااس . و ...

اگه بگن پرویز پرستویی رو تو یه کلمه تعریف کن ، فقط همینو میگم . میگم "مَرد" . همین .

اولین نفریه که انقد راحت توی یک کلمه خلاصه ـش میکنم . (:

در کل .

بادیگارد خیلی قشنگه .

و به نظرم بادیگارد از اون فیلمایی هست که فقط باید یک بار دیدش . یک بار دیدنش به آدم می چسبه . بدجووور هم می چسبه .

بار دوم و سوم و هزار بار دیدنش ، هم لوس میشه . حتی بار دومش . هم اینکه ممکنه بار اول خییلیییی بهتون بچسبه ، بعد بار دوم که می بینین ، با خودتون فکر کنین اونقدی که بار اول دیدم و فکر می کردم قشنگ نبود . دلزده ممکنه بشین نسبت به فیلم . هر فیلمی همینجوریه ها . ولی خب این یکم بیشتر . و اینکه خب نباید نسبت به فیلمای آقا پرستویی دلزده بشیم خب (:

برای همین با اینکه تو ماشین داشتم فکر می کردم یه بار دیگه بلیط سینماشو بگیریم بریم ببینیم ، بعد دیدم که نه . با اینکه خیلیییی دلم میخواست و میخواد دوباره ببینم ، ولی نمیخوام اون تصویر قشنگ تو ذهنم خراب بشه . صد در صد نیست حرفم ، ولی خب احتمال خراب شدنش هست دیگه . نه ؟ :/

 

(:

(:

 

 

[مرا به طوفان داده ای . خودت کجایی ؟]

 

[آه خواب آلودگی ،

بی تو در چشم عاشق نیاید .

تنهــآ ماندم کسی ،

جز تو شاید نشاید که آید ...]

 

 

 

پست قبلمو بخونین (: خودم خیلی دوسش دارم ^_^ :|

اینم لینکش . [کلیک]

 

 

همین (:

 

و حتی مورد داشتیم ، بعد از فیلم بادیگارد ، با هق هق از سینما رفتم بیرون (: .

مورد داشتیمااا ! ((: :|

 

 

و اینکه ، لینک ِ خرید بلیت رو هم گذاشتم همینجا . (: [کلیک برای خرید بلیت]

 

+امروز کنسرت مازیااااار بود و من نمیییدونستممممم T__T هق هق .



 

  • پاییزک :)

نظرات (۱)

ارده فراورده‌ای است مایع، روان و نسبتا غلیظ که پس از طی مراحل پوست‌گیری، شستشو، بو دادن و آسیاب کردن دانه کنجد به دست می‌آید و رنگ طبیعی آن از کرم تا زرد طلایی است. ارده را می‌توان همراه با خرما، شیره خرما و یا شیره انگور به عنوان یک غذای کامل استفاده کرد،همچنین  از ارده در تهیه کیک، انواع شیرینیجات و دسرها و سس‌های سالاد استفاده می‌شود.

برای خرید آن بر روی ارده کلیک کنید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی