بنفش ترین پآییزکِ دنیآ . :)

هنوزم تو شبهات،

اگه ماهو داری،

من اون ماهو دادم

به تُ یادگاری....



#دیوانه_نوشت_های_بی_مخاطب

موعود ِ من ...

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

یا رب الموعود :)

 

گرفته بوی تو را خلوت خزانی ِ من

کجایی ؟ ای گل ِ شب بوی بی نشانی ِ من !

غزل برای تو سر می برم ، عزیزترین !

اگر شبانه بیایی به میهمانی ِ من

چنین که بوی تنت در رواق ها جاری است

چگونه گل نکند بغض ِ جمکرانی ِ من ؟!

عجب حکایت ِ تلخی است ناامید شدن

شما کجا و من و چادر ِ شبانی ِ من ؟!

در این تغزّل ِ کوچک سرودمت ، از خوب !

خدا کند که بخندی به ناتوانی ِ من

به پای بوس تو ، آیینه دست چین کردم

کجایی ؟ ای گل ِ شب بوی بی نشانی ِ من !...

 

یلدای مهدوی بر همه مبارک ... ان شاء الله آقا جانمان این جمعه رخ بنمایند ...

 

و یک وقت هایی سر ِ سجاده می نشینم ، از عمق ِ دل ضجه می زنم که "آقا جانم ! ببین . همه چیز دارد تمام می شود ... نمی آیی ؟ نکند اصلا نمیخواهی بیایی ...؟"

و بعد نهیبی به خودم میزنم که "هیـــس !! ساکت دختر . فَاصبِر ! اِنَّ وَعدَ اللهِ حَقّ ." :)

و بعد لبخندی ...

سجده ی شکری ...

خدای ِ مهربانم ! الحق که وعده ات حق است ! و دل ُ جان می سپارم به وعده های حق ِ تو ... که تو وعده هایت حق است و خودت حق تر ...

 

یک لحظه ی دیر آمدن ِ صبح ِ زمستان

باعث شده یلدا همه بیدار بمانیم !

ده قرن نیامد پسر ِ فاطمه اما ،

شد ثانیه ای تشنه ی دیدار بمانیم ؟

 

حتی یکی در میان مان ،

آنقدر عاشقت نشد !؛

که مثل یعقوب در نبودنت چنان اشک بریزد

تا دست ِ کم برایش پیراهنی بفرستی ...

 

فراری از سوز و سرمای زمانه

زانوهایم را بغل گرفته ام

نشسته ام در گوشه ای دنج و بی عبور

تا تو پیدایم کنی

نه صدایی مانده برای فریاد

نه قدمی برای دویدن ...

سلام !

خدا تو را از ما نگیرد ...

 

راستی !

اگر سلام کردن به تو نبود ،

آفتاب هر روز صبح به چه امیدی سر در آسمان می کشید ؟

سلام ، آقای جهان ...!

 

:)



 

  • پاییزک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی